دره گل تفتان
بلوچستان به روایت تصویر
من بلوچم وز بلوچ مهربان گویم سخن *** از مرام و سیرت این قهرمان گویم سخن



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت1:15---11 ارديبهشت 1393
سلام

وب جالبی داری عالیییییییییییییییییییییییی

اگه وقت کردی به وب منم سربزن ممنون میشم


سما
ساعت23:00---23 دی 1392
من ترم بهمن میام دانشگاه زاهدان

وموندگار میشم توخابگا

امیدوارم مردم این شهر مهمون نواز باشن
سلام سما خانم پیشا پیش به شما خوش آمد می گویم شک نکنید


علی اصغر
ساعت8:35---20 دی 1392
سلام دوست من

از دیدن صفحه زیبای شما خوشحال شدم

برایتان آرزوی موفقیت دارم

با اجازه از شما لینک شدید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 20 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط مهران
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 72
بازدید ماه : 1924
بازدید کل : 52704
تعداد مطالب : 311
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 2